Publicaciones académicas

Bullet
  • Soto-Andrade, J.; Diaz-Rojas, Daniela.; Yañez-Aburto, Alexandra.
    (2019).
    Metaphorising and enacting as a means of transgression in the learning of mathematics.
    Abstracts ISCMT 4,
    (0),
    0-0.
  • Soto-Andrade, J.; Diaz-Rojas, Daniela.; Yañez-Aburto, Alexandra.
    (2019).
    Quantum-like cognition in everyday life:some examples.
    Book of Abstracts Worlds of Entanglement Conference 2019,
    (0),
    7-10.
  • Ramos-Rodriguez, Elisabeth.; Reyes-Santander, Pamela.; Soto-Andrade, J.; Vom Hofe, Rudolf.
    (2019).
    Elementos para observar buenas practicas en matemáticas.
    Proceedings of the First PME Regional Conference: South America,
    (0),
    0-0.
  • Soto-Andrade, J.; Yanez-Aburto, Alexandra.; Beltrán, Andrés.
    (2019).
    ¿Podemos observar el pensamiento matemático de los estudiantes?.
    Proceedings of the First PME Regional Conference: South America,
    (0),
    0-0.
  • (2019).
    Missing the (Bayesian) wood for the trees?.
    Actas del Tercer Congreso Internacional Virtual de Educacion Estadistica,
    (0),
    1-11.
  • Espinoza, Catalina.; Lämsa, Joni.; Viiri, Jouni.; Hämäläinen, Raija.; Araya, R.; Jiménez, Abelino.; Gormaz, R.
    (2019).
    Análisis automático del contenido en el aprendizaje de Indagación Colaborativa.
    Proceedings ESERA 19,
    (0),
    0-0.
  • Caballero, Daniela.; Pikkarainen, Toni.; Viiri, Jouni.; Araya, R.; Espinoza, Catalina.
    (2019).
    Análisis automático de redes del discurso del profesor.
    Proceedings ESERA 19,
    (00),
    00-00.