Innocentini, Viviana.; Navarro, Federico. (2023). Negotiating across languages: Metadiscourse in English and Spanish abstracts in Soil Science. Literatura y Lingüística, (46), 113-152 https://doi.org/10.29344/0717621X.46.3134
Navarro, Federico.; Orlando, Julieta.; Vega-Retter, Caren.; Roth, Alejandro D. (2022). “Science Writing in Higher Education: Effects of Teaching Self-Assessment of Scientific Poster Construction on Writing Quality and Academic Achievement”. International Journal of Science and Mathematics Education, (20), 89-110 https://doi.org/10.1007/s10763-020-10137-y
Navarro, Federico.; Montes, Soledad.; Álvarez, Martín. (2022). How do students write in engineering and the humanities? Intertextuality and metadiscourse in undergraduate dissertations written in Spanish. Círculo de Lingüística Aplicada a la Comunicación, (90), 35-46 https://doi.org/10.5209/clac.81305
Navarro, F. (2021). Más allá de la alfabetización académica: las funciones de la escritura en educación superior. Revista Electrónica Leer, (9), 38-56
Navarro, Federico.; Montes, Soledad. (2021). Los desafíos de la escritura académica: concepciones y experiencias de estudiantes graduados en seis áreas de conocimiento. Onomázein Revista de lingüística filología y traducción, (54), 179-202 https://doi.org/10.7764/onomazein.54.05